Sunday, October 02, 2005

Heartbeat #25: Ang nagabasul ko nga kalag

Oo akong pinalangga
Pasalo-a ako
Nagabasul na kining timawa
Sa wala pagtug-an kanimo sa tanan.

Wala na lang unta ako nangahas pa
Sa pagsamok-samok kanimo
Sa pag dumili pag tug-an
Sa mga butang nga angayan ra unta
Mahibalo-an.

Unta imong mabatyagan
Nga gibasulan ko na gayud
kining tanan.

Tingali dayag lang
Nga ako pagasilutan lamang
Ibutang sa kalimot
Ipahilayo
O dili ba hinu-on
Paga sunugon.

Ug kon dili pa gayud kini igo
Mahimo pa nga mahanaw na
Ni-ining kalibutan.

Apan sa dili pa kini nimo buhaton
Pasagdi ako nga musulti ini:

Nga ikaw akong gimahal
Sa tumang pagbati
Dinhi sa akong kasing-kasing.

Gusto lang unta ako
Nga mahidu-ol kanimo
Nga maghatag sa tanan
Ug magmahal kanimo
Hangtud sa kahangturan...

Apan luyo ni-ining tanan
Ako nagabasul lang gayud sa gihapon.

No comments: